انتخاب و معرفی برترین دانشگاه‌های ورزشی جهان + جدول

برترین دانشگاه های ورزشی جهان از سوی رتبه بندی شانگهای، انتخاب و معرفی شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رتبه بندی جهانی شانگهای برای مدارس و گروه های علوم ورزشی سال ۲۰۱۸ منتشر شد که دانشگاه کپنهاگ در دانمارک به عنوان اولین دانشگاه جهان در این رتبه بندی معرفی شده است.

نظام رتبه بندی جهانی شانگهای برای مدارس و کالج های علوم ورزشی در ۲۰۱۸ منتشر شده است. نظام رتبه بندی جهانی شانگهای برای اولین در سال ۲۰۱۶ این رتبه بندی را با استفاده از یک روش منحصر به فرد اجرا کرد و عملکرد بیش از ۳۰۰ دانشگاه با واحدهای وابسته به ورزش را بررسی کرد.

این رتبه بندی، موسسات و واحدهای مرتبط با ورزش را با دیگر دانشگاه های چند رشته ای در یک موضوع خاص مقایسه می کند. در میان ۳۰۰ دانشگاه برتر سال جاری، ۱۷ واحد دانشگاه های ورزشی و ۲۸۳ دانشگاه با دانشکده ها و کالج های مرتبط با ورزش هستند. ۴۱ دانشگاه هم بیش از یک موسسه یا واحد مربوط به ورزش دارند.

متدلوژی بررسی دانشگاه های ورزشی و مرتبط با علوم ورزشی در این رتبه بندی به این گونه است که هر یک از بخش ها وزن مشخصی دارند.

خروجی پژوهش (مقالات در وب) وزن ۲۰ درصدی، ارجاع به مقالات وزن ۲۰ درصدی، نقل قول ها در هر مقاله وزن ۲۵ درصدی، مقالات منتشر شده در ۲۵ درصد مجلات برتر وزن ۲۵ درصدی، همکاری بین المللی در انتشار مقالات وزن ۱۰ درصدی دارند.

۱۰ دانشگاه برتر جهان در علوم ورزشی:

انتهای پیام/

کد خبر: 970808

وب گردی

وب گردی