در مورد قیمت انرژی کاملاً با آمریکا هماهنگ هستیم

معاون وزیر خارجه کویت در واکنش به درخواست ترامپ برای کاهش قیمت نفت از هماهنگی کامل کشورش با دولت آمریکا در زمینه قیمت انرژی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه های کویتی اعلام کردند خالد الجار الله معاون وزیر خارجه این کشور به دنبال سخنان اخیر ترامپ در خصوص کاهش قیمت نفت بر وجود هماهنگی کامل با دولت آمریکا در مورد مسائل منطقه و قیمت نفت و انرژی تاکید کرد.

روزنامه الجریده کویت اعلام کرد: این مسئول بلند پایه کویتی در جریان مشارکت در جشن سفارت عربستان به مناسبت هشتادوهشتمین سالگرد تاسیس این کشور از نتایج دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه برای بهبود وضعیت در ادلب و ایجاد منطقه عاری از سلاح برای جلوگیری از درگیری های جدید ابراز خرسندی کرد.

معاون وزیر امور خارجه کویت در خصوص سفر رئیس جهور روسیه به منطقه گفت: روسیه نقش مهمی در منطقه داشته و دیدار پوتین از منطقه سهم بسزایی در تامین امنیت منطقه دارد.

وی با اشاره به ایده تاسیس ناتوی عربی افزود: این مسئله در مرحله بررسی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اردن و مصر است.

این مقام کویتی در خصوص این مسئله که ناتوی عربی برای مقابله با ایران ایجاد می شود تاکید کرد: این ائتلاف بر علیه هیچ کسی نخواهد بود بلکه ابعاد گسترده امنیتی، اقتصادی و نظامی دارد.

جار الله درباره اوضاع یمن گفت: متاسفیم که شاهد رنج های مردم یمن بوده و هیچ نشست مشورتی در ژنو برگزار نمی شود.

کد خبر: 970891

وب گردی

وب گردی