امیری: دلیل دلسردی مالک نساجی، عدم حمایت مسئولان است

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد دلیل ناراحتی مالک این باشگاه، پُر بودن جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی در دیدار با استقلال نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران،‌ پس از پایان دیدار دو تیم نساجی و استقلال، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه مازندرانی در مواجهه با خبرنگاران حرف‌هایی زد که بوی جدایی می‌داد و گفته شد عمده دلیل این دلسردی پُر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده است.

در همین راستا علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد ناراحتی مالک این باشگاه گفت: من آنجا بودم. مشکل صنیعی‌فر اصلاً این حرف ها نبود که جایگاه VIP پُر شده یا افراد دیگری جای ایشان نشسته‌اند.

وی ادامه داد: صنیعی‌فر پیش‌تر به رئیس هیئت فوتبال استان اعلام کرده بود که تا سه هفته دیگر بیشتر نیستند و به‌جاست مسئولان استانی به حمایت از این تیم برخیزند‌ که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد. متأسفانه انتشار برخی اخبار تأمل برانگیز است. نساجی متعلق به صنیعی‌فر است و نیازی به استعفای ایشان نیست.‌

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: صنیعی‌فر با حمایت‌های مالی و معنوی خود تیم نساجی را پس از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر برگرداند و عمده دلیل دلسردی او به عدم حمایت سایرین برمی‌گردد، نه جایگاه VIP. ایشان از سه هفته قبل به استاندار محترم استان مازندران، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهری اعلام کرد نهایتاً تا سه هفته دیگر قادر به تیمداری است و با این شرایط دیگر ادامه نخواهد داد. ‌صنیعی‌فر به تنهایی تیم نساجی را اداره کرد و همان طور که خودشان هم اعلام کردند با این شرایط اقتصادی دیگر چنین امکانی برای ایشان وجود ندارد. حالا نوبتی هم باشد نوبت مسئولان استان مازندران و شهر قائمشهر است که از نساجی حمایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970957

وب گردی

وب گردی