صنعت پتروشیمی ایران جایگاه مناسبی در بازارهای دنیا دارد

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هم اکنون صنعت پتروشیمی ایران حضور مناسبی در بازارهای جهانی دارد و توانسته‌ایم محصولاتمان را با کیفیت مناسب عرضه کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرناز علوی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: انتظار داریم جایگاه صنعت پتروشیمی ایران با توجه به منابع هیدروکربوری موجود در کشور حفظ شود و در آینده نیز حضورمان در بازارهای جهانی گسترده‌تر باشد.

او با اشاره به سرمایه‌گذاری‌هایی که بخش خصوصی در این صنعت آغاز کرده است، افزود: با تنوع محصولات می‌توانیم در بازارهای بیشتری از جمله کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی نیز حضور داشته باشیم و زنجیره‌های بازرگانی را گسترش دهیم.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره اهمیت دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نیز گفت: این نمایشگاه جایگاهی است که صنایع بالادست (تامین‌کننده) و پایین دست (مصرف‌کننده) در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا مسائل و نیازهای خود را مطرح و افزون بر آن ارتباط بازرگانی بهتری با هم برقرار کنند.

علوی تصریح کرد: انتظار داریم در این نمایشگاه، با حضور فعالان جهانی، بتوانیم ضمن ایجاد امکان تعاملات حضوری بین مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شاهد تبادل تجربه‌ها و استفاده از توانمندی‌های موجود در بخش‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 971035

وب گردی

وب گردی