بازدید فرمانده سپاه از نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد واحد بوکان

فرمانده سپاه بوکان از نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگپاسدار حسین جمشیدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در بازدید از این نمایشگاه ضمن قدر دانی از زحمات برگزار کنندگان این نمایشگاه, بر ضرورت برگزاری این نمایشگاهها در سطح جامعه تاکید کرد.

سرهنگ جمشیدی افزود: ارتقا سطح آگاهی مردم نسبت به وقایع و حماسه‌های دفاع مقدس و تبلیغ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دانشگاهها باید در این امر اقدامات بیشتری را انجام بدهند.

در حاشیه های این بازدید دکتر انور ضیائی رئیس واحد بوکان اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری از کم رنگ شدن ارزش های هشت سال دفاع مقدس و زمینه سازی برای اهمیت یافتن این ارزش ها در سطح دانشگاه ها و باور پذیر کردن آن ها برای مخاطبان می باشد.

نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان و به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این واحد برگزار شده است.

این نمایشگاه از 31 شهریورماه 97 به مدت 15 روز دائر است و علاقه مندان جهت بازدید می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا 17 عصر از این نمایشگاه بازدید و در صورت استقبال علاقه مندان زمان برپایی این نمایشگاه تمدید خواهد شد.

در این نمایشگاه، کتاب هایی با موضوعات دفاع مقدس، تاریخی، مذهبی، زندگی نامه شهدا و محرم، و تصاویر حماسه‌های رزمندگان سلحشور در جبهه‌های حق علیه باطل در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.

کد خبر: 971053

وب گردی

وب گردی