رئیس «موساد» برای تکرار ادعاها درباره ایران به نیویورک می‌رود

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای صحبت درباره فعالیت‌های منطقه‌ای ایران در کمیته‌های سازمان ملل در حاشیه نشست سران، به نیویورک سفر می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» برای تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به آمریکا سفر می‌کند.

به نوشته منابع خبری صهیونیست، کوهن هفته جاری برای ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های ایران در غرب آسیا به کمیته‌ها و انجمن‌های مختلف سازمان ملل در حاشیه اجلاس عمومی سران، به نیویورک می‌رود.

همچنین گفته می‌شود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، اسناد ادعایی را که گفته می‌شود موساد درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست آورده، دوباره مطرح کند..

نتانیاهو چندی پیش در شوی تبلیغاتی جدید، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی اسناد، مدارک و لوح‌های فشرده‌ای را نشان داده و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد.

هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل از تاریخ 24 تا 27 سپتامبر در مقر این سازمان در نیویورک برگزار می‌شود که طی آن 93 رئیس‌جمهور، 41 نخست‌وزیر و 55 وزیر خارجه از کشورهای مختلف به سخنرانی می‌پردازند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز ساعت 18:30 (به وقت تهران) و «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران ساعت 22:00 در جمع سران کشورهای عضو سازمان ملل سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971056

وب گردی

وب گردی