غرامت بیمه بین المللی به نخستین گروه خانواده شهدای سانچی پرداخت شد

غرامت بیمه P&I شهدای سانچی امروز به نخستین گروه از خانواده شهدای این کشتی به صورت ارزی پرداخت شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران، در راستای اقدامات انجام شده به منظور پرداخت غرامت بیمه P&I شهدای سانچی که از اواسط شهریور ماه گذشته با دریافت مدارک مربوطه از خانواده شهدای گرانقدر این کشتی آغاز شده بود نخستین گروه از خانواده شهدای سانچی امروز سه شنبه (3 مهرماه 97) مبالغ مربوط به این غرامت را دریافت کردند.

غرامت بیمه P&I براساس تصریح قوانین داخلی و مقررات مربوط به پرداخت خسارت بیمه های بین‎المللی، به آن دسته از خانواده شهدای سانچی که انحصار وراثت را انجام داده اند پرداخت می‎شود که از امروز پرداخت وجوه مربوطه به نخستین گروه از این خانواده‎ها آغاز شد. مابقی خانواده‎های شهدای معظم کشتی سانچی نیز که فرایندهای قانونی را طی و مدارک مربوطه را ارائه کرده اند، طی روزهای آینده مبلغ غرامت بیمه P&I را دریافت خواهند کرد.

سهم غرامت بیمه P&I مستقیما توسط شرکت ملی نفتکش ایران و طبق قرارداد پیمان جمعی فی‎مابین این شرکت و انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران به خانواده شهدای سانچی پرداخت می شود. مبلغ غرامت به صورت ارزی و براساس واحد پولی مورد پذیرش در قرارداد پیمان جمعی پرداخت خواهد شد و کلیه پرسنل کشتی، فارغ از سمت و سابقه شغلی و ملیت، مبلغ خسارت را به طور کامل دریافت می کنند.
انتهای پیام/

کد خبر: 971086

وب گردی

وب گردی