وظیفه دانشگاه توانمند سازی و تربیت نیروی انسانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: وظیفه دانشگاه توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی است.

دکتر وحید فلاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به دستاوردهای پژوهشی واحد بابلگفت: حوزه معاونت پژوهشی واحد بابل، از جمله واحدهای بزرگ الف محسوب می شود در این زمینه ما دارای یک سایت پرورش فیل ماهی هستیم همچنین دارای سه استخر با امکانات مناسب هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته این سایت غیر فعال شد. از زمان حضور بنده در واحد بابل تلاش شده است با حداقل نیرو و هزینه بتوانیم ماهی هایی را شناسایی کنیم که از لحاظ سود شرایط مناسبی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: با توجه به مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است، فیل ماهی در مقایسه با قزل آلا از لحاظ قیمت، شرایط مناسب‌تری دارد و خوشبختانه توانسته ایم این ماهی را پرورش دهیم.

وی افزود: در نظر داریم هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفیت بتوانیم این فعالیت ها را توسعه و گسترش دهیم.

فلاح بیان کرد: مرکز رجه واحد بابل در عین حال علاوه بر توسعه پرورش ماهی، در حوزه مرکبات و دامپروری نیز پیشنهاد داده ایم که به عنوان یک مرکز ملی مطرح شود.

وی اظهار داشت: برای افرادی که بخواهند در این راستا در دانش بنیان مطالعاتی را انجام دهند، موضوع گردشگری علمی و تحقیقاتی مطرح می شود این افراد می توانند به همراه خانواده خود در محل حضور یافته و فعالیت‌های تحقیقاتی خود را انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در پایان تاکید کرد: وظیفه دانشگاه توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی است ما در این راستا از دانشجویان تحصیلات تکمیلی استفاده می کنیم؛ زیرا دانشگاه ما دارای ۴۶ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۷ رشته در مقطع دکتری است. ما سعی می‌کنیم علاوه بر استفاده از این دانشجویان، از استادانی که ناظر بر طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویان هستند کمک بگیریم. در عین حال استادان ما کارهای تحقیقاتی مستقلی به غیر از پایان نامه انجام می‌دهند که از لحاظ کیفی می‌تواند در سطح بالایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971087

وب گردی

وب گردی