رونمایی از فیلم های برتر باکس آفیس / جک بلک مرد اول فروش هالیوود

فیلم The House With a Clock In Its Walls در باکس آفیس هفته چهارم سپتامبر بالاتر از رقبای خود و در مقام اول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم تازه اکران «خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش» (The House with a Clock in Its Walls) به کارگردانی الی راث (Eli Roth) به راحتی جایگاه اول باکس آفیس این هفته را از آن خودش کرد، و با گذشتن از حد انتظارات، افتتاحیه ای ۲۶.۸ میلیون دلاری داشت. جایگاه های بعدی باکس آفیس این هفته در اختیار فیلم های «یک خواهش ساده» (A Simple Favor) – که در هفته دوم اکرانش فقط ۳۵٪ افت فروش داشته و ۱۰.۴ میلیون دلار فروش کرد – و «راهبه» (The Nun) که ۱۰.۲ میلیون فروش داشت قرار گرفت.

The House with a Clock in Its Walls

خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش (The House with a Clock in Its Walls) به کارگردانی الی راث (Eli Roth) به راحتی جایگاه اول باکس آفیس این هفته را از آن خودش کرد.

جک بلک،اون ویلیامز،

این فیلم در هفته نخست با فروشی که داشت در رده نخست باکس آفیس قرارگرفته است.

فروش هفتگی: 26,8 میلیون دلار

فروش کلی در آمریکا: 26,8 میلیون دلار

فروش جهانی: 29,9 میلیون دلار

A Simple Favor

پیش بینی می شد یک خواهش ساده محصول لاینزگیت (Lionsgate) با اکران در بیش از ۳۰۰۰ سینما، با بازی آنا کندریک (Anna Kendrick)، بلیک لایولی (Blake Lively) و هنری گلدینگ (Henry Golding) افتتاحیه ای ۱۲ تا ۱۵ میلیونی داشته باشد.

فیلم درباره یک دوستی سمی و حومه شهری، داستان یک مادر وبلاگ دار (کندریک) را روایت می کند که تلاش می کند حقیقت درباره ناپدید شدن بهترین دوستش (لایولی) را با همکاری همسر دوستش (گلدینگ) کشف کند.

این فیلم توانست در فروش هفتگی مکان دوم را در باکس آفیس به خود اختصاص دهد.

فروش هفتگی: 10,4 میلیون دلار

فروش کلی در آمریکا: 32,5

فروش جهانی: 42,5

The Nun

فیلم راهبه (The Nun) محصول New Line Cinema که هفته گذشته افتتاحیه فوق العاده ۵۳.۸ میلیون دلاری را تجربه کرد، در هفته دوم اکرانش نیز می تواند ۲۵ میلیون دلار کسب کند. این مقدار برای شکست دادن ۳ فیلم دیگر تازه اکرانی این هفته در کنار غارتگر شامل یک خواهش ساده (A Simple Favor) ساخته پاول فیگ (Paul Feig) کافی است.

این فیلم در باکس آفیس رتبه سوم فروش هفتگی را به خود اختصاص داده است.

فروش هفتگی: 10,2

فروش کلی در آمریکا:100,8

فروش جهانی: 292,5

The Predator

غارتگر در هفته نخست اکران فروش 24 میلیون دلاری داشت؛ اما در هفته دوم فیلم های دیگری با نمایش جذاب توانستند فروش بهتری نسبت به این فیلم داشته باشند.

برخی ها معتقدند این فرنچایز ۳۱ ساله اصلا برای پولسازی ساخته نشده است. برخی ها دلیل این اتفاق را اشتباه در انتخاب بازیگر می دانند، جایی که چند روز پیش الیویا مان Olivia Munn افشا کرد یکی از بازیگران این فیلم که دوست صمیمی شین بلک هم هست و مدتی را هم در زندان گذرانده است. برخی ها هم معتقدند این فیلم خیلی خوب نیست؛ این فیلم فعلا در سایت CinemaScore نمره +C گرفته است.

این فیلم با توجه به کاهش استقبال مخاطبان در رده چهارم جدول قرارگرفته است.

فروش هفتگی: 8,7 میلیون دلار

فروش کلی در آمریکا: 40,4 میلیون دلار

فروش جهانی: 76,1 میلیون دلار

Crazy Rich Asians

در اتفاقی که برای هیچ کس شگفت آور نبود، آسیایی های خرپول (Crazy Rich Asians) در هفته سوم اکرانش نیز در صدر جدول باکس آفیس آخرهفته قرار گرفت. حالا این کمدی رمانتیک به چهارمین فیلم سال ۲۰۱۸، پس از جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)، پلنگ سیاه (Black Panther) و انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) تبدیل می شود که توانسته ۳ هفته پشت سر هم صدرنشین باکس آفیس آخر هفته باشد. نکته ای که این قضیه را قابل تحسین می کند این است که «آسیایی های خرپول» یک کمدی رمانتیک خوش ساخت با بودجه کم است نه یک فیلم ابرقهرمانی با بودجه سرسام آور.

فروش هفتگی:6,5 میلیون دلار

فروش کلی در آمریکا:159,4 دلار

فروش جهانی:206,4 میلیون دلار

White Boy Rick

متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) نیز این هفته با فیلم ریک پسر سفیدپوست (White Boy Rick) ساخته یان دمانگ (Yann Damange) دوباره به سینماها بازگشت یکی از اولین فیلم های Studio 8 متعلق به Jeff Robinov که پس از اکران در جشنواره فیلم تورنتو به یکی از رقبای اصلی در فصل جوایز تبدیل شد.

این فیلم در فضای دهه ۸۰ دیترویت در اوج دوران اپیدمی کراک در آمریکا، براساس زندگی واقعی یک پسر نوجوان با پدری کارمند است که به خبرچین مخفی برای پلیس و سپس یک دلال مواد مخدر تبدیل می شود؛ اما سپس توسط مسئولانش رها شده و به حبس ابد محکوم می شود. Richie Merritt بازیگر تازه وارد در این فیلم نقش مقابل مک‌کانهی را بازی می کند.

این فیلم در جدول باکس آفیس رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

فروش هفتگی: 5,0 میلیون دلار

فروش کلی در آمریکا:17,4 میلیون دلار

فروش جهانی: 17,4 میلیون دلار

حبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 971176

وب گردی

وب گردی