بازیکن استقلالی، هم‌تیمی‌هایش را ممنوع‌المصاحبه کرد!

یکی از بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال، هم‌تیمی‌هایش را ممنوع المصاحبه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دربی ۸۸ فوتبال پایتخت میان استقلال و پرسپولیس تهران در حالی قرار است، امروز (پنج شنبه ۵ مهرماه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که سرخپوشان وضعیت بهتری نسبت به آبی پوشان دارند و با کسب ۱۵ امتیاز و پس از پدیده مشهد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند اما استقلالی‌ها پس از گذشت ۷ هفته از لیگ و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا، تنها یک پیروزی به دست آورده و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

شاگردان وینفرد شفر، تمرینات هوازی و تاکتیکی را برگزار کردند و پس از حدود ۹۰ دقیقه تمرین سخت، راهی رختکن شدند تا در مراسم شام امیرحسین فتحی، سرپرست استقلال حضور یابند.

زکی پور و چند بازیکن دیگر مدافع باشگاه استقلال اعلام کردند که "آقا پژمان" (پژمان منتظری) گفته است مصاحبه نکنند!

البته این موضوع درحالی است که محمد حسین زرندی، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال برای انجام مصاحبه هماهنگی های لازم را انجام داده و ممنوعیتب پیش از دربی در کار نبوده و حال باید دید واکنش باشگاه استقلال تهران چه خواهد بود؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ۷ بازی گذشته در لیگ مقابل پدیده مشهد، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پیروزی دست یافتند و رو در روی نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم به تساوی رسیدند تا بدون شکست و کسب ۱۵ امتیاز در جدول لیگ دوم باشند.

از سویی دیگر استقلال مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهناصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده،تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردانتارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971221

وب گردی

وب گردی