زن خارجی از ایرانیان به بهانه ویزای کانادا  ۶۹ میلیارد کلاهبرداری کرد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک زن تبعه بیگانه با بیش از ۶۹ میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 97 در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه ویزای کانادا، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این متهم با استفاده از وعده های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا ،اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر ایران کرده و در حال حاضر متواری است .

ناظری تصریح کرد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در شهر مشهد مقدس می زنند و با هماهنگی مقام قضائی او را که قصد خروج از کشور داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: وی که در ابتدا قصد منحرف کردن ماموران با هویت جعلی را داشت در نهایت پس از مواجهه با ادله محکم پلیس به 160 فقره کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا به ارزش بیش از 69 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به اینکه حوزه فعالیت مجرمانه وی در استان های تهران، فارس و قم بوده گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971336

وب گردی

وب گردی