ناظم‌الشریعه: ایران در فوتسال، یک قطب است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یک قطب قوی شناخته شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: تورنمنت چهارجانه تبریز به کادر فنی کمک بسزایی کرد چرا که با ارزیابی بازیکنان جوان، سطح فنی و بازی ملی پوشان را متوجه شده ایم و اکنون می دانیم که برای روند رو به رشد این بازیکنان جوان چه برنامه ای را در نظر بگیریم.

وی افزود: حضور تیم ژاپن با ترکیب کاملی که در جام ملت‌های فوتسال داشت، حضور اکراین و بلاروس با بهترین بازیکنان خود در این تورنمنت نشان می دهد که ایران از لحاظ فوتسال در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یک قطب قوی شناخته شده است.

ناظم الشریعه در ادامه گفت: بازیکنان در این تورنمنت کاملا محک خوردند. نقاط ضعف و قوتشان مشخص شده و باید برنامه ریزی دقیق تری برای آنها داشته باشیم تا در نهایت آینده تیم ملی فوتسال را تامین کنیم. حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر باعث میشود که فوتسال روند رو به رشد خود را طی کند. انگیزه در میان ملی پوشان چند برابر شده و شاهد تمرینات پرتلاش و در نهایت دیدارهای بسیار جذاب و پایاپایی از بازیکنان بوده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان، گفت: از حمایت‌ها و تلاش‌های فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در کنار وزارت ورزش و جوانان این استان کمال تشکر را دارم چرا که با برگزاری این تورنمنت باعث شدند تا تیم ملی برای بار دیگر محک بخورد، مورد ارزیابی قرار بگیرد و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کند. همانطور که قبلا گفتم کسب نتیجه برای ما اصلا مهم نبوده و ارزیابی بازیکنان بیشتر مد نظر کادر فنی بود . بازیکنان جوان نشان دادند که با میدان دادن به آنها می توان به آینده فوتسال امیدوار بود .بازیهای سنگینی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان مزد تلاش خود را گرفتند. هر چه از زمان بازی‌ها در این تورنمنت گذشت بازیکنان با یکدیگر هماهنگ تر شده و عملکردشان مناسب بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 971340

وب گردی

وب گردی