گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی واحد شاهرود

بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود  با حضور امام جمعه موقت شاهرود، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در مزار شهیدان گمنام واحد شاهرود آغاز شد. در ادامه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت: آنچه باعث بقای جمهوری اسلامی ایران شده است رشادت ها و ایثارگریها و حاصل خون شهداء می باشد.

دکتر رضوانی افزود: فضیلت شهدای گمنام نسبت به شهدای دیگر این است که خانواده های این عزیزان هنوز چشم انتظار ایشان می باشند، ان شاء الله که در روز محشر شرمنده این شهداء نباشیم.

پس از او امام جمعه موقت شاهرود به ایراد سخن پرداخت و ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان، هفته دفاع مقدس را به حاضران تبریک گفت و اظهار کرد: «همه کشورها از قهرمانهای ملی شان تجلیل می کنند ولی قهرمانان دفاع مقدس ما شهدای عزیزی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی جان و خون خود را برای دین نثار کردند. این شهادت آرزوی همه پیامبران و ائمه بوده است که همه ائمه بجز امام زمان (ع) به این فیض رسیده اند.»

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری به نقل از آیت الله جوادی آملی افزود: "یک روزی برسد که تربت قبر شهداء را طوطیای چشممان بکنیم."

در این جلسه پس از پذیرایی از حاضرین، مراسم غبار روبی و گلباران مزار شهیدان گمنام شاهرود به­ اتفاق دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی شاهرود برگزار گردید.

انتهای پیام /

کد خبر: 971371

وب گردی

وب گردی