اسامی ۷ برند غیراستاندارد سیم و کابل

بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از بازار در ماه گذشته، هفت برند غیراستاندارد سیم و کابل را شناسایی و ۴۴ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد توقیف کردند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل و انجمن سیم و کابل، اظهار کرد: در گشت مشترکی با حضور کارشناسان این دو نهاد، از بازار و مراکز عرضه این کالا ۴۴ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد شناسایی و توقیف شد.

او با تاکید بر معرفی متخلفان به دادگاه، گفت: سیم و کابل با نام‌های تجارتی زرین کابل البرز، مهرمهسان، رساکابل، البرزنوین، آریان صنعت خراسان، زرافشان سمنان، البرز سمنان، غیراستاندارد و بدون مجوزاند و مصرف‌کنندگان از خرید آن خودداری کنند.

بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی استان تهران توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران از جمله وظایف این دستگاه به شمار می‌رود و در پی آن واحدهای متوقف پلمب شده و از تولید فرآورده‌ها و محصولات غیراستاندارد جلوگیری می‌شود.

پیش از این محمودرضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا ابتدای شهریورماه سال جاری، ۱۱ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد توقیف و از بازار جمع‌آوری شده است، نسبت به استفاده از سیم و کابل‌های استاندارد به شهروندان هشدار داد و از آن‌ها درخواست کرد که کابل و سیم‌های غیر استاندارد را خریداری نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971449

وب گردی

وب گردی