قصد بازگشت به دولت ندارم/باید فرصت را به جوانان داد

وزیر سابق اقتصاد تاکید کرد: قصد بازگشت به دولت ندارم و باید فرصت را به جوانان داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مسعود کرباسیان وزیر سابق اقتصاد در پست اینستاگرامی آورده است: این روزها بازار شایعات داغ شده و تقریبا در هر محفلی باید برای دوستان و نزدیکانم توضیح دهم که قصد بازگشت به دولت را ندارم.

خداروشکر که چهار دهه فرصت خدمتگزاری به کشور و نظام را داشته ام و هنوز هم قلبم برای این خاک می‌زند. از ٢٥ سالگی پست معاون وزیر را برعهده گرفتم و تمام سال‌های جنگ، سازندگی و تحریم شانه از بار مسولیت خالی نکردم اما اکنون همانطور که رئیس‌جمهوری هم تاکید داشتند، باید فرصت را به جوان ترها بدهیم. اطمینان به مدیران جوان دوباره امید و شوق را به کشور باز می‌گرداند.

همیشه خودم را سرباز کشور می‌دانم و خدا را شاکرم که در وزارت اقتصاد تلاش هایمان مورد عنایت و لطف رهبری قرار گرفت و کماکان هم معتقدم اگر جان و توانی داشته باشم باید در خدمت این سرزمین باشد.

متاسفانه استیضاح در مجلس که در واقع پاسخگویی من به عملکرد دیگران بود، شاید فرجام خوبی برای ٤٠ سال تلاش اجرایی در کشور نبود.با این وجود معتقدم که حضور کهنه سربازانی همچون من باید به معنای انتقال تجربه به جوانان باشد و این نسل تازه نفس است که آینده ایران را می‌سازد. امیدوارم مکانیزم هایی طراحی شود که وضعیت اقتصادی کشور به ثبات برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971456

وب گردی

وب گردی