تله کام 2018، فرصت طلایی برای صنعت ارتباطات ایران

امسال با توجه به آغاز تحریم ها و اعمال محدودیت ها از سوی برخی کشورها، نمایشگاه تله کام 2018 می تواند فرصت مناسبی برای حضور متخصصان داخلی باشد تا زمینه تبادل فناوری بین فعالان این حوزه از کشورهای مختلف فراهم شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایشگاه تله کام هر ساله با ارائه جدید ترین دستاوردها و محصولات صنایع ارتباطی برگزار شده و امسال نیز این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای تبادل فناوری بین کشورهای حاضر و شرکت های داخلی باشد.

بر اساس همین گزارش، عرضه و معرفی دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشور و شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و ارائه و اطلاع رسانی آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، از اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام است.

فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال فناوری روز به کشور، ایجاد فرصت برای ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان کالا و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی های این صنعت در کشور، از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام معرفی شده است.

نمایشگاه تله کام 2018 با همکاری وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات از 11 تا 14 مهر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 971519

وب گردی

وب گردی