حمایت از فعالیت های انجمن بین المللی روسای دانشگاه های جهان

دکتر حسین سالارآملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیدار رییس انجمن بین المللی روسای دانشگاه های جهان(IAUP) بر حمایت از فعالیت های این انجمن بین المللی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، در این دیدار دکتر سالار آملی با ابراز خرسندی از سفردکتر شنگیلیا،رییس انجمن بین المللی روسای دانشگاه های جهان به ایران، به تشریح موقعیت علمی و بین المللی ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد با کمک انجمن IAUP و ظرفیت های بسیار مناسب علمی تحقیقاتی و فناورانه ایران، تعاملات و زمینه های مناسبی برای همکاری بین روسای دانشگاه های ایران و جوامع علمی بین المللی ایران و جهان صورت پذیرد.
در این دیدار دکترکاخا شنگیلیا با توجه به آشنایی و شناخت از جایگاه ممتاز علمی و دانشگاهی و تحقیقاتی ایران، همکاری انجمن بین المللی دانشگاه ها را با مراکز علمی و دانشگاهی ایران را یک ضرورت دانست.
وی همچنین با اذعان به جایگاه ممتاز علمی ایران در منطقه و جهان، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی مسئولان و دانشگاه های ایران بتوانند در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر این همکاری ها و برگزاری نشست های علمی بین روسای دانشگاه های ایران و سایر کشورها باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 971554

وب گردی

وب گردی