مراسم گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در واحد تهران مرکزی برگزار شد

به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران مراسم گرامیداشت شهدای8 سال دفاع مقدس و شهدای گمنام جنگ تحمیلی در مسجد جامع نور ولایت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رجالی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و و تسلیت ایام سوگواری و شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای حادثه تروریستی اهواز در سحنانی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند، اینها مردگان نیستند، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می گیرند.

وی با تأکید بر آن که نام شهدا جاودانه باقی می ماند و مردم به نیکی از آنها یاد می کنند افزود: شهیدان با اخلاص، هستی خود را به پیشگاه خداوند دادند و هر آن چه نزد خداست باقی است و آن چه پیش ماست از بین رفتنی است.

رجالی در ادامه گفت: کسانی که جانشان را در طبق اخلاص تقدیم کرده و با خدا معامله می کنند، زنده هستند و جاودانه باقی می مانند.

در ادامه مراسم شرکت کنندگان در کنار مقبره الشهداء گمنام هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و ضمن اهداء گل و قرائت زیارتنامه شهدا یادشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 971574

وب گردی

وب گردی