تاکید بر نظارت و کنترل در محیط کار در نشست کمیته عالی ایمنی توزیع برق تهران بزرگ

در نشست کمیته عالی ایمنی شرکت توزیع برق تهران بزرگ، بر نظارت و کنترل ایمنی در محیط کار تاکید شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، این نشست با حضور عباس گرگی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت، معاونان و مدیران ارشد حوزه ستادی، معاونین هماهنگی و نظارت در سالن جلسات ساختمان ستاد راهبردی شبخ بهایی برگزار شد.

در این نشست، حسین صبوری با اشاره به اهمیت حفاظت و صیانت از جان انسان ها و لزوم بازنگری بر رویه‌ها و روش‌های بازدارنده از بروز خطرات احتمالی،گفت: انتظار می رود تمامی همکاران به خصوص همکاران حوزه ایمنی با جدیت و تقویت روحیه مشارکت، نسبت به رعایت دستورالعمل ها و موارد ایمنی، تمام تلاش خود را به کار برند.

او افزود: نظارت یک عامل بازدارنده و پیشگیرانه از وقوع حوادث است و مدیران، مسئولان مربوطه باید با نظارت عالیه و مستمر و شناسایی نقاط ناایمن و کانون های خطر، نسبت به رفع سریع آنها، ایمن سازی تاسیسات و شبکه های برق رسانی، اهتمام ویژه ورزند.

مدیرعامل، با تاکید بر آموزش مداوم کارکنان و اکیپ های اجرایی تصریح کرد: آموزش‌های کاربردی و تأثیرگذار و تکرار مداوم رعایت ایمنی هنگام کار و در حوزه های کاری مرتبط یک ضرورت است و باید زمانبندی و اجرای دقیق برنامه های آموزشی، با هدف صیانت از نیروی انسانی و ارتقاء توانمندی همکاران، به صورت جدی پیگیری شود.

در این نشست همچنین مدل برنامه حفاظت داوطلبانه (VPP) از سوی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ارائه شد.
مدل برنامه حفاظت داوطلبانه، شامل مدیریت مؤثر در ایمنی کارکنان و حفاظت بهداشتی است که از عوامل تعیین کننده و سرنوشت ساز در کاهش گستردگی و شدت صدمات و بیماریهای ناشی از کار است. مدیریت کار آمد به تمام مشکلات و خطرات ناشی از کار، شامل خطرات بالقوه ناشی از تغییر شرایعاد عملیات محل کار می پردازد؛ مدیریت خطراتی که توسط استاندارهای دولتی تعیین شده اند را در همه حال مورد بحث قرار می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971579

وب گردی

وب گردی