آزمون استخدامی شرکت فولاد روهینا جنوب برگزار شد

با حضور 1800 داوطلبان در رشته های کامپیوتر وIT، نقشه کشی صنعتی، ساخت وتولید، متالورژی، برق، مکانیک، مهندسی شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از دزفول، برزو صالحی مدیر اجرایی شرکت فولاد روهینا جنوب با بیان اینکه دومین آزمون استخدامی این شرکت راس ساعت هشت و نیم صبح روز جمعه 6 مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد افزود: شرکت فولاد روهینا جنوب در سال 1395 به بهره برداری رسید که تولید آن 450هزار تن میلگرد در سال می باشد که 200نفر در حال حاضر در فاز اول مشغول به کار هستند.

صالحی با بیان اینکه فاز دوم ان شاء الله در پایان امسال به بهره برداری می رسد گفت: این آزمون با 1800 نفر شرکت کننده این آزمون در سطح شهرستان دزفول برگزار شد که در گام نخست 900 نفر آنها جهت مصاحبه معرفی و در نهایت 300 نفر از داوطلبان، در شرکت فولاد روهینا جنوب به کار گرفته خواهند شد.

وی در ادامه گفت: از این تعداد 150 نفر دیپلم و مابقی فوق دیپلم و بالاتر هستند و رشته های مورد نیاز مجتمع فولاد روهینا جنوب کامپیوتر وIT، نقشه کشی صنعتی، ساخت وتولید، متالورژی، برق، مکانیک، مهندسی شیمی می باشند .

مدیر اجرایی شرکت فولاد روهینا جنوب دزفول افزود: با راه اندازی فاز دوم این شرکت ظرفیت تولید 900هزار تن میلگرد و 450هزارتن شمش در سال خواهد رسید.

کد خبر: 971608

وب گردی

وب گردی