طهرانچی: ایجاد سرای نوآوری آزاد، تحولی بزرگ در حوزه اشتغال دانش بنیان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال اگر سرای نوآوری آزاد در دو واحد ساری و قائم شهر راه‌اندازی شود، دانشگاه آزاد استان مازندران تحولی بزرگ در حوزه اشتغال دانش بنیان خواهد داشت.

محمد مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای پژوهشی استان مازندران و شرایط موجود در این زمینه گفت: در حال حاضر بحثی جدی را با شعار «دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ساز اشتغال دانش بنیان» آغاز کردیم که در این راستا زیست بوم‌‌‌‌های نوآوری گام اصلی است که تحت عنوان سرای نوآوری آزاد دنبال می‌‌شود.

وی افزود: کارهایی که در دو حوزه آی تی و محصولات غذایی در دو واحد ساری و قائم شهر انجام شده قابل توجه و شگفت انگیز است و نشان دهنده ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد باید موانع موجود در پیشرفت رو به رشد واحدها و جوانان خلاق را رفع کرده و راه را برای جوانان باز کند. امسال اگر سرای نوآوری آزاد در دو واحد ساری و قائم شهر راه اندازی شود دانشگاه آزاد استان مازندران تحولی بزرگ در حوزه اشتغال دانش بنیان خواهد داشت.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را با راه‌اندازی رشته‌های کامپیوتر، مکانیک، علوم تربیتی با گرایش مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، پرستاری و مامایی با جذب ۱۰۰۰ دانشجو آغاز کرد. درجه واحد دانشگاه آزاد اسلامی ساری، جامع است و یکی از مراکز فعال و پویا در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه و یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه های شمال ایران است. این مجموعه دارای امکانات آموزشی و رفاهی کامل، بیش از ۱۷۱ عضو هیات علمی تمام وقت،۱۳ مدرس پاره‌وقت در ۱۶۸ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف است و بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971616

وب گردی

وب گردی