توزیع ۳۲هزار حلقه لاستیک موجود در انبارهای سازمان تملیکی از امروز

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعداد ۳۲ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان موجود است و طبق مذاکراتی که کردیم قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جمشید قسوریان جهرمی در خصوص توزیع لاستیک‌های موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بین رانندگان، اظهار داشت: لاستیک از جمله کالاهایی است که هر از گاهی به صورت قاچاق کشف می شود و در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: اخیرا با توجه به اعتراض کامیونداران و وضعیتی که در رابطه با تامین نیازمندی های این قشر بویژه در زمینه لاستیک پیش آمد، مذاکراتی را با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حل این مشکل انجام دادیم.

او ادامه داد: طبق ارزیابی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد تعداد ۳۲ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان اموال تملیکی موجود است و طبق مذاکراتی که انجام شد، قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.

جهرمی گفت: نیمی از این لاستیک‌ها در هرمزگان قرار دارد که آماده تحویل است و نیمی دیگر در تهران است که دستگاه قضایی قول داده طی امروز، برای تحویل این لاستیک ها حکم قضایی صادر کند.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه این لاستیک ها را به حساب خزانه واریز کرده است، اظهار داشت: سازمان راهداری مدیریت توزیع را بر عهده دارد و با قیمت مناسب اقدام به توزیع خواهد کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 971634

وب گردی

وب گردی