ولایتی: نقش دانشگاهیان در جبهه مقاومت غیر قابل انکار است

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بدون تردید نقش دانشگاهیان در مقاومت غیرقابل انکار است. استادان، فرهیختگان و روشنفکران اهل تدبر بر مردم ضرورت مقاومت را روشن می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با جمال عبدالله رئیس هیأت عالی علمی دانشگاهی از دانشگاه دمشق که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: بدون تردید نقش دانشگاهیان در مقاومت غیرقابل انکار است. استادان، فرهیختگان و روشنفکران اهل تدبر بر مردم ضرورت مقاومت را روشن می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از هفت سال از مقاومت گذشت و امروز به‌خوبی روشن است که حق با مردم و دولت سوریه بود. مقایسه بهترین سند برای این سخن است، مقایسه وضعیت امروز لیبی و سوریه روشنگر این مسئله است. یک کشور مسلمان را اشغال کردند و اموال آن را غصب کردند و لیبی را به چند هزار سال غرب برگرداندند.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این نظر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست که کشورهای مسلمان و اسلام را تضعیف کنند، اموال و منافع آن‌ها را غارت کنند و همین بلایی که بر سر سودان و لیبی آوردند را در دیگر کشورهای مسلمان دنبال می‌کنند.

ولایتی در پایان اظهار کرد: همین بلا را بر سر افغانستان آوردند و در عراق موفق نشدند به انجام برسانند. این مثال‌ها کافی است تا بدانیم که هدف و قصد غربی‌ها و به‌خصوص آمریکا، انهدام اسلام و کشورهای اسلامی است؛ اما باوجود مجموعه مقاومت نتوانستند در سوریه و عراق به هدف خود برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971687

وب گردی

وب گردی