دردسر جدید برای استقلال؛ مدافع مصدوم کل پولش را می‌خواهد!

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال با لطف مدیران باشگاه بالاخره توانست منزل جدید خود را تحویل بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، آپارتمانی که فصل گذشته در اختیار سرور جپاروف بود، حالا به لئاندرو پادوانی رسیده است. با این حال خیلی‌ها به دنبال یافتن جواب این سوال هستند که چرا پادوانی به خانه اش در برزیل برنمی گردد و درمانش را در کشور خودش پشت سر نمی‌گذارد.

در همین مورد، یکی از نزدیکان این بازیکن اعلام کرد: «شرایط جسمانی پادو چندان خوب نیست و سفر کردن در این وضعیت برایش بسیار سخت است. او درمانش را در تهران و زیر نظر کادر پزشکی باشگاه و همچنین مراکز درمانی دیگر (هلال احمر) دنبال می‌کند تا بتواند هر چه زودتر به شرایط راه رفتن و مسافرت برگردد.»

این فرد اضافه کرد: «از سوی دیگر، قرار است چند تن از دوستانش در تلویزیون برزیل به ایران بیایند و از زندگی پادوانی و همچنین مصدومیتش فیلم مستند تهیه کنند. به همین خاطر باید فعلا در تهران بماند. وقتی باشگاه آماده تسویه حساب شد، به برزیل می‌رود، ولی از آنجا که تحت قرارداد باشگاه استقلال بوده، هنوز منتظر پرداخت شدن مطالباتش است. البته مدیران باشگاه همکاری دوستانه‌ای دارند، ولی بابت زحماتی که پادو برای استقلال کشیده و قراردادی که دارد، باید پول کامل قرارداد را هم بگیرد!»

انتهای پیام/

کد خبر: 971691

وب گردی

وب گردی