هاشمی: به جرم نشر اکاذیب از آخوندی شکایت خواهم کرد

رئیس اسبق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: آخوندى در زمان نزدیک به انتخابات این اقدام زشت را انجام داد تا بتواند کارهای رفقا و خودش را پنهان کند، همچنین جهت انحراف اذهان عمومى چنین مسئله اى را مطرح کرد،باید آخوندى بداند که بنده به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومى از او شکایت خواهم کرد و باید پاسخگو باشد.

مهدى هاشمى، رئیس اسبق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز نسبت به ادعاى آخوندى، وزیر راه و شهرسازى مبنى بر جعلى بودن مدرک تحصیلی او واکنش نشان داد و گفت: آخوندى در حال حاضر به سیم آخر زده و دست به چنین اقدام غیرقانونى زده است.

متن نامه‌ای که وزیر راه و شهرسازی مدرک تحصیلی رئیس اسبق شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان را با توجه به استعلامات این وزارتخانه از دانشگاه امام حسین (ع) جعلی می‌خواند مطابق تصویر زیر است:

هاشمی در ادامه بیان کرد: آخوندى با آگاهى نسبت به زمان برگزارى انتخابات در روز پنج‌شنبه، یکى از تهدیدات خود را جامعه فرهیخته مهندسى مى‌داند که به نوعى از وزیر راه و شهرسازى منزجر شده‌اند و به دلیل اینکه مى خواهد در تکمیل نامه ترکان، رقباى خود را حذف کند، به هر کارى دست مى‌زند که آخرین تیرش هم نشر اکاذیب است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس افزود: من از همگى خواهش دارم تا مدارک بنده را جست‌وجو کنند و با این اقدام متوجه مى‌شوند که رشته دکترى بنده عمران است. اینکه وزیر راه‌و‌شهرسازی هفته‌ منتهى به انتخابات چنین نامه‌اى را منتشر مى‌کند چه معنایى دارد؟ مگر او وزیر نیست؟ مگر مملکت قانون ندارد و در سازمان نظام مهندسى شوراى انتظامى وجود ندارد؟ آخوندى اگر قصد و غرضى نداشت به چه دلیل این اقدام را از طریق قانون پیگیرى نکرده است؟ تمام این موارد نشانگر اوج کینه وزیر نسبت به بنده است.

رئیس اسبق سازمان نظام مهندسى اظهار داشت: آخوندى در زمان نزدیک به انتخابات این اقدام زشت را انجام داد تا بتواند کارهای رفقا و خودش را پنهان کند و همچنین جهت انحراف اذهان عمومى چنین مسئله اى را مطرح کرد، از این کار بى اخلاقانه گذشته و باید آخوندى بداند که بنده به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومى از آخوندى شکایت خواهم کرد و او باید پاسخگو باشد.

هاشمى گفت: آخوندى به دنبال این است تا نسبت به چند روز باقى مانده انتخابات سوء استفاده حداکثرى کند، انتخابات عقب بیفتد یا نه بالاخره آخوندى اوج خصومت خود را با قشر مهندسین نشان داده و فرض هم کنیم انتخابات عقب نیفتد مگر قانون در این کشور مرده است؟ آخوندى به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومى نسبت به جامعه مهندسى است، اگر او نسبت به ادعاى خود مطمئن است بهتر بود تا به جاى تشویش اذهان عمومى اقدام قانونى مى کرد نه اینکه بعد از چند سال دست به این چنین اقدام غیراخلاقانه‌اى بزند.

او افزود: پروانه اشتغال بنده چند ماه گذشته بود که تمدید شد اگر مدرک جعلى بوده است، پس به چه دلیل تمدید شد؟ چه کسى پروانه اشتغال را صادر کرده است؟ مگر بنده نماینده مجلس نبودم و مدارکم استعلام نمى شود؟

هاشمى در پایان اظهار داشت: چه دلیلى دارد که آنها پرونده اشتغال بنده را از سازمان نظام مهندسى برده‌اند؟ امروز ابلاغ کردند که پروانه بنده لغو شده است در حالى که تاریخ براى روز چهارشنبه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971702

وب گردی

وب گردی