برگزا ری دومین جشنواره ابداعات و اختراعات حوزه سلامت کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران

سرپرست دومین جشنواره ابداعات و اختراعات حوزه سلامت کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران گفت: این جشنواره مسیر تجاری سازی و ورود به بازار محصولات ایده پردازان و مخترعان فراهم می‌سازد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر معصومه محمدپور در ارتباط با دومین جشنواره ابداعات و اختراعات حوزه سلامت کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران گفت: این جشنواره توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران - مرکز تحقیقات علوم اعصاب و مرکز تحقیقات پزشکی شخصی هم‌زمان با سومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران، در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

وی افزود:جهت شرکت دانشجویان و مخترین در جشنواره اختراعات و ابداعات حوزه سلامت سومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران، می‌توانند خلاصه آثار (ایده / اختراع) را در قالب تعیین شده (مراجعه به سایت کنگره) آماده و به ادرس ایمیل info@pmcongress.ir ارسال و تاییدیه آن را از دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی پزشکی شخصی (۳-۰۲۱۸۸۹۸۵۲۹۱) دریافت کنند.

سرپرست دومین جشنواره ابداعات و اختراعات حوزه سلامت کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۷ است، ادامه داد :اعلام نتایج داوری ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

محمدپور افزود: از مسئولان پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان برای شرکت در این کنگره دعوت کرده‌ایم تا با معرفی ایده و اختراعات به آنها مسیری برای تجاری سازی و تولید محصولات ایده پردازان و مخترعان فراهم سازیم. همچنین کارگاهی در این جشنوار در این زمینه برگزار تا افراد با تجاری سازی و تولید و ارائه محصول به بازار آشنا شوند.

وی گفت: محورهای دومین جشنواره اختراعات و ابداعات حوزه سلامت علوم دارویی، فناوری نانو، توانبخشی، طب سنتی، علوم اعصاب، تجهیزات پزشکی، علوم پایه و بالینی پزشکی است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به سایت http://www.pmcongress.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971713

وب گردی

وب گردی