نشاندار: کلینیک دانشکده دندان‌‌‌پزشکی دانشگاه آزاد یکی از مجهزترین کلینیک‌‌های تهران است

رئیس کلینیک دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلینیک دندان‌‌‌پزشکی دانشگاه آزاد امکانات مناسبی دارد و خدمات رادیولوژی هم در این مرکز صورت می‌گیرد که در بسیاری از مراکز درمانی دیگر، این امکانات به طور یکجا در یک مجموعه وجود ندارد.

دکتر مرتضی نشاندار رئیس کلینیک دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره امکانات و نحوه عملکرد این کلینیک گفت: کلینیک ویژه دندان‌‌پزشکی دانشگاه آزاد براساس تاییدیه وزارت بهداشت و مصوبه این دانشگاه از سال 1370 کار خود را آغاز کرد و بیشتر پزشکان این کلینیک از اعضای هیات علمی این دانشگاه هستند که در صورت کمبود در جهت تامین پزشکان طبق مصوبه می‌‌توان از پزشکان دیگر هم استفاده کرد.

وی افزود: طبق مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان نمی‌‌توانند در این کلینیک فعالیت داشته باشند و تنها اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و افرادی که مجوز تهران داشته باشند می‌توانند در این زمینه خدمت کنند. دانشجویان تنها در فعالیت‌‌‌های آموزشی حضور دارند، صرفا دانشجویان دوره تخصصی آن هم در یکسری رشته‌‌‌‌‌های خاص در سال آخر امکان ارائه خدمات به بیماران را دارند.

نشاندار در ادامه خاطر نشان کرد: دوره‌‌‌‌‌‌های کار آموزی دانشجویان به طور تخصصی و غیر تخصصی در کلینیک‌‌های مرتبط آموزشی انجام می‌‌شود. شاید به جرئت بتوان گفت کلینیک دانشکده دندان‌‌‌پزشکی دانشگاه آزاد یکی از مجهزترین کلینیک‌‌های تهران است که خدمات رادیولوژی هم در این مرکز صورت می‌گیرد. بخش‌‌های مختلف تشخیص و پاتولوژی در یک مجموعه قرار دارد که در بسیاری از مراکز درمانی دیگر این امکانات به طور یکجا در یک مجموعه وجود ندارد.

رئیس کلینیک دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: کلیه خدمات ترمیمی و زیبایی دندان‌‌‌‌‌‌پزشکی در کلینیک دانشگاه آزاد ارائه می‌شود و تعرفه‌‌‌های این کلینیک بر مبنای قیمت‌‌های مصوب وزارت بهداشت است که طرف قرارداد با کلیه بیمه‌‌های تکمیلی دانشگاه است. کارکنان دانشگاه آزاد و عموم مردم می‌‌توانند از خدمات این کلینیک استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971726

وب گردی

وب گردی