شکستگی خط لوله فرآورده ری- ساری ترمیم شد

مدیریت منطقه شمال به همراه نیروهای فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پس از پاکسازی محوطه و جمع آوری خاک های آلوده در حال ترمیم قسمت آسیب دیده خط لوله هستند و  تا پایان امروز عملیات بازسازی پایان یافته  و انتقال فرآورده از طریق این  خط لوله مجددا آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در ساعت 11 روز گذشته خط لوله 12 اینچ فرآورده ری- ساری در حوالی روستای طالع‌آباد روبار بر اثر رانش زمین و کمانش لوله دچار شکستگی شد و متعاقب آن مقداری بنزین از خط تخلیه شد.

بلافاصله با بسیج نیروها و امکانات مورد نیاز از منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با همکاری ارگان های ذیربط استان و هماهنگی استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راهور ناجا و آتش‌نشانی، نشت بنزین مهار و با ایجاد موانع خاکی از انتشار آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیریت منطقه شمال به همراه نیروهای فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پس از پاکسازی محوطه و جمع آوری خاک های آلوده در حال ترمیم قسمت آسیب دیده خط لوله هستند و تا پایان امروز عملیات بازسازی پایان یافته و انتقال فرآورده از طریق این خط لوله مجددا آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید علت حادثه رانش زمین بعد از زمین لرزه روز قبل بوده که باعث جابجایی خاک و لهیدگی و شکستن قسمتی از لوله شده که این قسمت آسیب دیده بریده و تعویض شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971758

وب گردی

وب گردی