بکار گیری اساتید نخبه وکارآمد در دانشگاه آزاد ضروری است

دکتر مهدی ملک نژاد گفت: بکار گیری اساتید نخبه وکارآمد می تواند از سیاست های مهم برای انتخاب دانشگاه به عنوان اولویت اول از طرف داوطلبان باشد.

دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد برای رسیدن به این هدف که دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1404 انتخاب اول داوطلبان باشد، گفت: برندسازی و نام آوری در حوزه های مختلف توسط دانشگاه و افزایش رضایتمندی در حوزه های دانشجویی وآموزشی می تواند بسیار اثر گذار باشد.

وی افزود: افزایش امور رفاهی دانشجویان از جمله سلف سرویس مناسب، خوابگاه، امکان تردد و امکان استفاده از وامهای بلند مدت با بهره پایین از بدو پذیرش می تواند تاثیر مثبتی در رسیدن به هدف مذکور داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در زمینه آموزش، استفاده از اساتید باتجربه، با انگیزه و توانمند در واحد های دانشگاهی بسیار مهم است، گفت: کار گروه جذب حداکثری از چهار ماه پیش در واحد مشهد برگزار شده است. همچنین فراهم کردن فضاهای مناسب آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه برای دانشجویان می تواند در انتخاب این دانشگاه به عنوان اولین انتخاب تاثیر گذار باشد.

دکتر ملک نژاد، امکان بالاتر اشتغال، اعتبار بالاتر مدارک صادره در مقایسه با سایر دانشگاهها درمحافل علمی بین المللی، کاهش هزینه های آموزشی، مهارت آموزی به فارغ التحصیلان برای بالا بردن ضریب اشتغال و ایجاد رشته های آموزشی برای توسعه روابط بین الملل را از دیگر شاخص های لازم برای رسیدن به هدف مذکور دانست.

وی با بیان اینکه بکار گیری اساتید نخبه وکارآمد می تواند از سیاست های مهم برای انتخاب دانشگاه به عنوان اولویت اول از طرف داوطلبان باشد، گفت: بورسیه کردن دانشجویان برای بالا بردن جایگاه دانشگاه در سطح داخلی وبین المللی، ایجاد مشوق های متعدد مادی ومعنوی برای دانشجویان واساتید نخبه، توسعه استارت آپ ها وهسته های فن آور دانشجویی واستادی جهت ایجاد اشتغال مولد، اولویت جذب نخبگان فارغ التحصیل دانشگاه، حمایت بیشتر از طرحهای دانشجویی وتوسعه فضای کسب وکار دانشجویی و ایجاد فضای پر شور دانشجویی با رعایت شئونات اسلامی نیز باید در این زمینه مورد توجه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 971785

وب گردی

وب گردی