قدرت موشکی یکی از عوامل اقتدار ایران است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: برخی هنوز باور ندارند در حال جنگ هستیم، دشمن از روش‌های تغییر رفتار می‌خواهد مسئولان ما را دوباره پای میز مذاکره بکشاند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مراغه، رضا سامی صبح امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اظهار کرد: جنگ امروز دشمنان با نظام اسلامی، ترکیبی از جنگ نرم و جنگ سخت بوده که البته سخت‌تر از جنگ نظامی است.

وی با بیان اینکه هنوز دشمن دست از سر ما برنداشته است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب، هر رئیس‌جمهوری در آمریکا سر کار آمد، بنای دشمنی با ایران گذاشت و در این ۴۰ سال هر توطئه و ترفندی علیه ملت ایران به کار بستند تا آنان را به زانو درآورند که به حول و قوه الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هر بار با شکست مواجه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: برخی هنوز باور ندارند که در حال جنگ هستیم. همیشه در جنگ سخت نمره قبولی داشته‌ایم؛ اما در جنگ‌های نرم و اقتصادی مشکل داریم، این‌ بار دشمن از روش‌های تغییر رفتار (با فشار تحریم‌ها و جنگ اقتصادی) قصد دارد مسئولان ما را دوباره پای میز مذاکره بکشاند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند قدرت موشکی ایران یکی از عوامل اقتدار ماست؛ بنابراین با رویکرد بازدارندگی می‌خواهد جلوی افزایش قدرت موشکی و محبوبیت ما در منطقه را بگیرد، گفت: دشمن با این رویکردها و از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی می‌خواهد با فشار بر حکومت و مردم، نقشه شوم براندازی خود را به اجرا درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: اگر بتوانیم در این جنگ اقتصادی و روانی نیز با نگاه جنگ سخت و با ایستادگی، ایثار، هم‌دلی، وحدت و اطاعت از ولایت، همچون دوران پرافتخار دفاع مقدس مقاومت کنیم، مطمئنا پیروزی با ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم در برابر شهدا روسفید باشیم و شرمنده خانواده معظم شهدا نباشیم، باید مدافع آرمان سرخ آنان باشیم و حرمت خونشان را نگه داریم و این انقلاب را به همان صورت که تحویل ما داده‌اند به صاحبش امام عصر(عج ) تحویل بدهیم.

به گفته سامی، مقاومت اقتصادی، حمایت از تولید ایرانی، اطاعت از ولایت‌فقیه، شناختن نقشه‌های شوم دشمن، هوشیاری و بیداری، صبر، استقامت و وحدت کلمه، رمز پیروزی ما در برابر دشمنان قسم خورده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 971788

وب گردی

وب گردی