دروغ پردازی های رسانه های عربی درباره حمله تروریستی اهواز

«انقلاب الصوره» شبکه العالم امشب همچون هفته های گذشته به بررسی مهمترین اخبار و وقایع هفته و چگونگی بازتاب آن در رسانه های عربی به ویژه عربستان سعودی و امارات اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ «انقلاب الصوره» در برنامه امشب خود به انعکاس و پوشش خبر حادثه تروریستی اهواز در نخستین روز هفته دفاع مقدس در کشورمان در رسانه های عربی پرداخته است.

«انقلاب الصوره» امشب با اجرای «فیصل عبدالساتر»، سانسور خبری و دروغ پردازی های شبکه ها و رسانه های عربستان سعودی و امارات را در پوشش خبری حادثه تروریستی اهواز بررسی می کند.

این برنامه تشریح خواهد کرد که حادثه تروریستی اهواز در رسانه های عربی به گونه ای انعکاس داده شده است که تنها عده کمی از افراد نظامی در یک حمله مسلحانه کشته شدند و خبری از حمله تروریستی و شهید شدن تعدادی از شهروندان بیگناه و زنان و کودکان نیست. حال آن که در حمله تروریستی اهواز در تاریخ 31 شهریور، دقایقی پس از آغاز رژه نیرو‌های مسلح ، چند نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیر اندازی کردند و در این حادثه تروریستی 25 نفر از شهروندمان شهید و شصت نفر نیز زخمی شدند.

«انقلاب الصوره» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 971816

وب گردی

وب گردی