جوانپور: بزرگ ترین دستاورد یک دانشگاه تربیت دانشجویان با مهارت و متخصص است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه صرفا نباید به ارائه دروس تئوری بپردازد. تربیت دانشجویان با مهارت و متخصص بزرگ ترین دستاورد و هنر یک دانشگاه است.

دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌‌گو با خبر‌نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان گزینه اول هر داوطلب تا سال 1404 گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه جهان است که تا به امروز دستاوردهای زیادی داشته و برای اول شدن باید در کلیه امور علمی و پژوهشی به بالاترین سطح ممکن رسیده تا در افق چشم انداز 1404 انتخاب اول هر دانشجو باشد.

وی افزود: قطعا دانشگاه آزاد باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته تا گزینه اول هر داوطلب باشد. در همین راستا تقویت زمینه‌‌‌‌های مهارت آموزی نقش موثری در جذب داوطلبان به این دانشگاه دارد. زمانی که دانشجو بداند بعد از فارغ التحصیلی بیکار نمی‌ماند و یک کار آفرینی است که وارد بازار کار می‌شود قطعا با امیدواری و اطمینان به آینده دانشگاهی را انتخاب می‌کند که تضمینی بر امنیت شغلی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه صرفا نباید به ارائه دروس تئوری بپردازد. تربیت دانشجویان با مهارت و متخصص بزرگ‌ترین دستاورد و هنر یک دانشگاه است.

جوانپور یاد آور شد: در دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی تا به امروز دوره‌‌های مهارت آموزی و استارتاپی عمومی و تخصصی بسیاری برگزار شده و قدم های محکمی در راستای ایجاد مهارت و کار آفرینی برای کلیه دانشجویان واحدهای استان آذربایجان شرقی برداشته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت‌های فناور دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی تا به امروز در تولید علم به ثروت نقش انکار ناپذیری داشتند به گونه‌ای که بسیاری از محصولات این شرکت‌‌ها در مرحله تجاری سازی قرار گرفته و شمار زیادی از دانشجویان واحدهای مختلف استان در این شرکت‌ها بر مبنای قراردادهای مرتبط با صنایع مختلف مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971824

وب گردی

وب گردی