تولید ملی، رمز پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کارکنان حوزه صنعت، رزمندگان خط مقدم مبارزه با دشمن هستند و در این جنگ تمام عیار اقتصادی فقط با تولید ملی می توانیم در برابر هجوم دشمنان، کشور را ایمن کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از سایپا، جهرودی در مراسم یادواره شهدای صنعت که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: دشمن در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ به ایران حمله کرد و کشورهای مختلفی در حمایت از صدام و دشمنی با ایران با تمام توان به صحنه آمده بودند.

جهرودی افزود: جمهوری اسلامی در برابر هجمه ای قرار گرفت که تمام استکبار در مقابل ما قرار داشت، چون انقلاب اسلامی ایران حرف متفاوتی برای جهانیان داشت و آن فاصله گرفتن از استکبار جهانی بود.

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: در این نبرد نابرابر مردم ایران با شجاعت، شهامت و دلاور مردی و عشق به امام حسین(ع) و ایران توانستند علی رغم همه ابزارهایی که استکبار جهانی علیه ایران به کار گرفت، ایستادگی کنند.

او گفت: دشمن در دفاع مقدس به هیچ یک از اهداف خویش نرسید و در عصر حاضر هم مطمئنا در سایه مقاومت و ایستادگی مردم ایران دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

جهرودی افزود: در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر باید بیشتر تلاش کنیم و در عصر حاضر با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در صحنه اقتصاد و تولید ایثارگرانه برای سربلندی ایران اسلامی همت کنیم.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: این موضوع که از یک مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شویم هزینه های زیادی دارد و قطعا در این فرآیند مورد هجوم از سوی علاقه مندان به واردات در داخل کشور و شرکت های تجاری خارجی که صاحبان اصلی سیاست های کشورهای استکباری هستند واقع می شویم.

او با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی ما متوقف شود ولیکن در سایه رهبری امام زمان(عج) و نایب برحقش با تلاش و کوشش دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 971842

وب گردی

وب گردی