هفتمین شماره فصلنامه «با پیام دانش اوز» در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود

هفتمین شماره فصل نامه «با پیام دانش اوز»، ارگان دانشگاه آزاد اسلامی اوز، در جلسه هیات تحریریه مورد بررسی نهایی قرار گرفت و برای چاپ به چاپخانه فرستاده شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد اوز، پروانه پدرام با بیان مزایا و مشکلات انتشار نشریه اظهار کرد: دو رسانه مجازی و غیرمجازی دانشگاه به جلب اعتماد افکار عمومی کمک می کند و در ارائه خدمات گسترده ومعرفی امکانات و قابلیت های دانشگاه آزاد اسلامی تاثیر قابل توجهی داشته است. در صورتی که همکاران، استادان و دانشجویان توانمندی های خود را برای نوشتن مطالب تولیدی بالا ببرند کار سخت انتشار مجله کمتر می شود و بر نگرش مردم به ویژه نیکوکاران به منظور تداوم حمایت های نیکوکارانه و مشارکت خیر در دانشگاه آزاد اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

پدرام، با بیان فعال بودن دانشگاه در زمینه های گوناگون از جمله هنر، تئاتر، سینما، کتابخوانی، مسابقات پژوهشی، فرهنگی و غیره، خاطر نشان کرد: از مجموعه دانشگاه گرفته تا استادان، دانشجویان و کارکنان انتظار می رود مشارکت فعال تری در ارائه دیدگاه های نظری و عملی داشته باشند.

سردبیر فصل نامه «با پیام دانش اوز» با بیان حساسیت های لازم برای انتشار به موقع گفت: هفتمین شماره مجله مشتمل بر 52 صفحه به صورت تمام رنگی و با هزینه چاپ پنجاه و پنج میلیون ریال به زودی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 971850

وب گردی

وب گردی