راه اندازی سامانه ارتباط سازمان های مردم نهادمحیط زیستی کشور

 مدیرکل دفتر مشارکت های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم سازمان های مردم نهاد محیط زیستی توسط عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تمامی واحدهای ستادی و استانی سازمان محیط زیست ابلاغ شد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ژیلا آقایی با اشاره به ضرورت تقویت نقش مردم و سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوهای کشور برای تحقق توسعه پایدار و 80 میلیون محیط بان، افزود: سامانه ارتباط مستقیم سمن های محیط زیستی در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات برنامه ریزی و طراحی شد.
وی ادامه داد: این سامانه ارتباطی با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و دو جانبه سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان های مردم نهاد محیط زیستی کشور از طریق ارایه نظرها، پیشنهادات و انتقادات سمن ها و پاسخگویی مناسب و به موقع مسئولان سازمان به طرح سؤالات مطرح شده راه اندازی شده است.
به گفته آقایی، سازمان حفاظت محیط زیست نخستین ارگان دولتی است که این ارتباط مستقیم را با محوریت طرح سوال و ارایه پاسخ و همچنین اخذ پیشنهاد و راهکار با انگیزه رفع ابهامات و معضلات، بین بخش های دولتی و نهادهای مردمی راه اندازی کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در مرحله پایلوت، دسترسی به سامانه مردم نهاد محیط زیستی کشور در اختیار دبیران شبکه های استانی سمن های محیط زیستی و اعضای شورای هماهنگی شبکه مذکور قرار خواهد گرفت و دبیران شبکه های استانی لازم است تمامی موارد و مسایل مطرح شده توسط تشکل های محیط زیستی استان متبوع را جمع آوری و پس از بررسی در سامانه ورود اطلاعات کند.
آقایی افزود: دستورالعمل اجرایی بهره برداری از سامانه مردم نهاد محیط زیستی کشور توسط دفتر مشارکت های مردمی به معاونت ها و مدیران کل مستقل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 971880

وب گردی

وب گردی