استقلالی‌ها به دنبال برگرداندن تیام

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به ضعف شدید در امر گلزنی، قصد دارند ستاره فصل گذشته خود را برگردانند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مهاجم سنگالی و پیشین تیم فوتبال استقلال که آبی ها را دور زد تا پول بیشتری از اماراتی ها بگیرد، در آستانه دیپورت شدن قرار گرفته است.

مامه بابا تیام ماه‌ها استقلالی‌ها را بازی داد و در نهایت به باشگاه عجمان پیوست تا جای خالی اش در استقلال، هواداران این تیم را آزار بدهد. البته تیام به غیر از بالا رفتن مبلغ قراردادش، هیچ پیشرفت دیگری نداشت در حالی که در تهران به اوج محبوبیت و آمادگی در دوران فوتبال خود رسیده بود.

حالا ۴ هفته‌ای از لیگ امارات سپری شده و مدیران باشگاه عجمان از انتخاب تیام به عنوان یک ستاره گلزن و گرانقیمت راضی نیستند، چون تیام در ۴ هفته ای که برای تیمش به میدان رفته، فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه با ادامه این وضعیت، احتمال دیپورت شدن مامه تیام از لیگ امارات بسیار بالا رفته و شاید این بازیکن از عجمان اخراج شود.

از طرفی استقلالی ها دست به کار شده اند تا با ادامه وضعیت نامطلوب تیام در عجمان، او را به استقلال برگردانند و ضعف شدید تیم خود در امر گلزنی را برطرف کنند. شاگردان وینفرد شفر 400 دقیقه است موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 971887

وب گردی

وب گردی