پشیمانی استقلالی‌ها از رد درخواست جباروف

بازیکن آلمانی تیم فوتبال استقلال در 32 سالگی با استقلال قرارداد ۲ ساله بست، در حالی که درخواست مشابه هافبک ازبکستانی مورد قبول واقع نشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال با از دست دادن مامه بابا تیام، سرور جپاروف، امید ابراهیمی و سید مجید حسینی، با نظر مستقیم وینفرد شفر شروع به یارگیری کرد و سرمربی آبی پوشان پایتخت هم با شرایطی که برای تیمش به وجود آمده بود مدام بهانه جذب بازیکن را می‌گرفت تا در نهایت مدیران این باشگاه برای رفع نیازی‌های مربی خود اقدام به جذب بازیکن جدید کردند.

قرارداد بازیکنان جدید و مصدوم استقلال یکی پس از دیگری در دفتر باشگاه به ثبت می‌رسید تا استقلال برای آغاز فصل جدید آماده شود. با رفتن جپاروف و تیام و بسته شدن پرونده حضور آن‌ها در جمع آبی پوشان، شفر توسط مدیر برنامه آلمانی ۲ بازیکن جدید را به مدیران معرفی کرد.

مارکوس نیومایر و الحاجی گرو بازیکنانی بودند که هر یک با قرارداد‌های ۲ و ۳ ساله جذب استقلال شدند. بازیکنانی که هر کدام از آن‌ها سالیانه برای استقلال ۴۰۰ هزار دلار هزینه دارند و این بازیکنان نه تنها تا به امروز نیاز تیم را رفع نکرده اند بلکه بلای جان مدیران استقلال هم شده اند چرا که مسئولان باشگاه با احتساب دلار ۱۸ هزار تومانی در فصل جاری باید رقم یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان برای این بازیکنان پرداخت کنند.

این موارد تنها دغدغه مدیران باشگاه استقلال نیست و آن‌ها به نوعی از خرید‌های شفر آن هم با این وضعیت گرانی دلار ناراحت هستند. البته هنوز دلیل بستن این نوع قرارداد با بازیکن 32 ساله آلمانی مشخص نیست، در حالی که جباروف بعد از حضور موفق در جمع آبی پوشان، قصد امضای قرارداد سه ساله داشت ولی به دلیل سن بالایش، درخواستش مورد موافقت واقع نشد و حالا مدیران باشگاه استقلال از این موضوع، پشیمان هستند.

اصرار‌ شفر برای جذب بازیکن خارجی آن هم با این شرایط و نفراتی همچون نیومایر و الحاجی گرو فقط باعث شده باری بر دوش استقلال اضافه شود و گرنه این ۲ بازیکن خارجی تا به امروز تاکتیک خاصی را از خود در زمین مسابقه نشان نداده اند که حداقل هواداران دل شان خوش باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971889

وب گردی

وب گردی