سپاه مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز را هدف قرار داد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه و هلاکت شمار زیادی از تروریست ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در ساعت 2 بامداد امروز (نهم مهرماه 1397)، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در اهواز که توسط عناصر وابسته به گروهک های تکفیری صورت گرفت، با چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین از کرمانشاه، مقر سرکردگان تروریستها در کشور سوریه (منطقه البوکمال در شرق فرات) را در فاصله 570 کیلومتری هدف قرار داد.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار فارس، موشک های شلیک شده از دو نوع ذوالفقار(750 کیلومتر) و قیام (800 کیلومتر) بودند.

روی موشک بدنه لااقل یکی از این موشکها، سه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» نوشته شده بود.

تعداد موشک‌ها هنوز اعلام نشده است.

این موشک ها با عبور از آسمان عراق، به شرق فرات در سوریه اصابت کردند.

سپاه پاسداران یک سال قبل نیز در پاسخ به حملات تروریستی داعش در تهران، با 6 فروند موشک، مقر آنها در دیرالزور را با موشک های ذوالفقار و قیام هدف قرار داده بود.

گفتنی است؛ در پی حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان از جمله «طاها اقدامی» کودک معصوم چهارساله در این اقدام ضدانسانی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به پدر وی، شهادت مظلومانه این فرزند ایران‌زمین در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است: بی‌شک خون پاک وی و دیگر شهدای والامقامی که در این حمله ددمنشانه و خباثت‌آلود به شهادت رسیدند عزم ما را در صیانت و پاسداری از آرمان‌ها و مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار و نابودی اذناب ضدانقلاب و منافقش راسخ‌تر نموده و دشمنان و ایادی رذلشان بدانند که پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خون‌های پاک و مطهر این شهدای گرانقدر به‌هدر رود و به‌فضل الهی مصمم هستند همچون صاعقه‌ای ویرانگر بر سر آنان فرود آیند.

گفتنی است پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه ۳۱ شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

در جریان این اقدام ۲۵ نفر از جمله یک کودک شهید و ۶۹ نفر دیگر از هموطنانمان مجروح شدند.

کد خبر: 971897

وب گردی

وب گردی