شادمان سالمندان را همیاری می کند

همزمان با اول اکتبر روز جهانی سالمند، سایت شادمان با شعار تلاش برای شادتر کردن زندگی ۵۰+ ساله ها توسط تعدادی از روزنامه‌نگاران متخصص در حوزه سالمندی و صندوق‌های بازنشستگی راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، مخاطبان این رسانه را دو گروه بزرگ تشکیل می دهند. گروه اول شامل میانسالان و سالمندان ایرانی است و گروه دوم جوان‌ترها. همه آنهایی که در زندگی خود آدم بزرگتری دارند و دغدغه‌ای. دغدغه‌هایی که بیشتر جامعه ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تنهایی، سلامتی، شادی، گردش و سفر، اوقات فراغت و...
همچنین گردانندگان شادمان درباره انگیزه خود از راه‌اندازی این سایت آورده‌اند براساس آخرین سرشماری ۱۰ درصد جمعیت ایران را افراد ۶۰ سال و بیشتر تشکیل می‌دهند. برآوردها حاکی از این است که در کمتر از ۳۰ سال آینده این نسبت، به ۲۵ درصد کل جمعیت ایران افزایش یابند. از این رو و با توجه به نیازهای فعلی و فزاینده آتی درصدد پر کردن این خلأ برآمده‌ایم.
این سایت که مأموریت خود را بر مبنای بهبود کیفیت زندگی سالمندان و میانسالان قرار داده دارای بخش‌های متنوعی همچون سالمندی، بازنشستگی، پیش از بازنشستگی و بیمه تکمیلی است.

این رسانه همچنین موضوعات جذابی همچون سبک زندگی سالمندان و میانسالان به ویژه در حوزه تغذیه، گردشگری، پوشاک، اوقات فراغت، زیبایی و هر آنچه شادی و نشاط سالمندان را به همراه داشته باشد را مورد توجه قرار داده است.

چگونگی مبارزه با بیماری‌های سالمندی، مقابله با سالمند آزاری و کاهش سالمندستیزی، روش‌های مقابله با کلیشه‌های سالمندی از موضوعات اصلی شادمان است.

در کنار این شادمان نیم‌نگاهی هم به توانمندسازی سالمندان دارد. اتفاقی که از مسیر احیای اعتماد به نفس سالمندان می‌گذرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 971951

وب گردی

وب گردی