قلیچ: خدا، پرسپولیس را در قطر هم بغل می‌کند!/ توپی روی دروازه بیرانوند نیامده تا محک بخورد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند اگر می خواهد خودش را اثبات کند، باید در بازی مقابل السد که برانکو و چند بازیکن اصلی تیم نیستند، جور بقیه را بکشد.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره دیدار فردا (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اطمینان دارم پرسپولیس در قطر هم بازی را تحت کنترل خود درمی آورد، همان گونه که بازی با الدحیل را به خوبی مدیریت کرد. البته نباید فراموش کنیم خدا، پرسپولیس را در دیدار برگشت مقابل الدحیل، بغل کرد! دیگر شانس چگونه به یک تیم رو می کند؟

وی با اشاره به محرومیت برانکو، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا از حضور در دیدار فردا گفت: اگر برانکو کنار خط بود، اوضاع خیلی بهتر می شد؛ اما بازیکنان باید با نبود سرمربی خود کنار بیایند. دستیاران برانکو باید جای خالی او را پر کنند و خودی نشان دهند. این بازی می تواند سکوی پرتاب خوبی برای مربیان پرسپولیس باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که فکر می کند پرسپولیس با توجه به غیبت چند مهره اصلی ممکن است شکست سنگینی را تجربه کند، گفت: اتفاقا بسیار به این بازی خوشبین هستم و معتقدم پرسپولیس به هیچ عنوان با گل های زیاد، بازنده از زمین بیرون نمی آید. معتقدم 2 بر یک یا نهایتا 3 بر یک می بازیم و حتما یک گل در خانه حریف می زنیم.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخ پوشان تصریح کرد: توپی روی دروازه بیرانوند نیامده که بخواهد واکنشی نشان دهد و محک بخورد. در واقع شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی خیلی خوب بوده اند و دفاع مستحکمی را ساخته اند. بیرانوند اگر می خواهد خودش را اثبات کند، باید در این بازی که برانکو و چند بازیکن اصلی تیم نیستند، جور بقیه را بکشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971953

وب گردی

وب گردی