وزیر بهداشت کتاب فلسفه اخلاق شهید مطهری را مطالعه کند/ منتظر عذرخواهی سریع و صریح شما هستیم

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت: دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت طی نامه‌ای به وی نوشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کیوان عاصم دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت طی نامه‌ای به وی نوشت: این مجمع منتظر عذرخواهی سریع و صریح جنابعالی از آحاد مردم به عنوان، ولی نعمتان این کشور بوده و حضرتعالی را به مطالعه دقیق کتاب فلسفه اخلاق، اثر ارزشمند شهید مطهری دعوت می‌کند.

متن نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر هاشمی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

به استحضار عالی می‌رساند جنابعالی که با رای اعتماد نمایندگان ملت بزرگ ایران بر مسند وزارت جلوس فرموده اید، خادم این ملت به شمار می‌روید؛ لذا شایسته است که وقتی خود را فردی عاقل و بالغ می‌پندارید جوابگوی این وضعیت اسفناک جامعه که برآمده از سو مدیریت مسئولان بی تدبیر و خسته است باشید!

جناب وزیر

اینجا جمهوری اسلامی ایران است، کشوری است که، ولی فقیه دارد، مردمی بصیر دارد، پاسداران خاک و ناموس دارد و در دانشگاه‌ها افسران آتش به اختیاری دارد که برخلاف تصور شما هم دین و عقل دارند و هم آزاده اند و با هر فرد، جناح و کشوری که بخواهد در مقابل، ولی فقیه، مردم و مصالح مملکت پا را از حدش فراتر نهد، با تمام توان مقابله خواهد کرد.

در همین راستا مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منتظر عذرخواهی سریع و صریح جنابعالی از آحاد مردم به عنوان، ولی نعمتان این کشور بوده و حضرتعالی را به مطالعه دقیق کتاب فلسفه اخلاق، اثر ارزشمند شهید مطهری دعوت می‌نماید.»

انتهای پیام /

کد خبر: 971961

وب گردی

وب گردی