مسیر سینما باید در سلامت باشد / دستمزد بازیگران خیلی زیاد شده است

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند»، گفت: سینما باید مسیر سلامت را طی کند؛ ولی درحال حاضر سینما مسیر خوبی را در پیش ندارد. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

پوران درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در خصوص ساخت جدیدترین فیلم خود گفت: درحال حاضر مراحل ساخت و پیش تولید فیلم جدیدم «پسرها گریه نمی کنند» را آغاز نکرده ام و بازیگری را هم انتخاب نکرده ام.

وی با اشاره به حضور نام شهاب حسینی در لیست بازیگران اصلی این فیلم افزود: شهاب حسینی مشغله زیادی دارد؛ اما همچنان با او در حال مذاکره هستم تا برای ایفای نقش در پروژه جدید حضور داشته باشد.

درخشنده ادامه داد: با افزایش قیمت ارز، دستمزدها هم نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این موضوع کار را برای ما فیلمسازان سخت می کند و به همین خاطر برای ساخت یک فیلم باید تمام جوانب را در نظر بگیریم.

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» اظهار داشت:‌مهم ترین موضوع برای ساخت فیلم جدیدم تهیه اسپانسر برای سرمایه گذاری در بخشی از موارد است و پس از مشخص شدن سرمایه گذار تولید فیلم را شروع می کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه چند ماه دیگر جشنواره فیلم فجر شروع می شود تمام تلاشم را می کنم تا در جشنواره راه یابد. 4ماه برای ساخت فیلم «پسرها گریه نمی کنند» فرصت است.

درخشنده با انتقاد از مسیر سینما و روند نزولی هنر تصریح کرد: امیدوارم که سینما مسیر سلامت را طی کند. در حال حاضر سینما مسیر خوبی ندارد و باید این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971970

وب گردی

وب گردی