اتوبوس دیابت بیمارستان بوعلی در مجتمع پیامبر اعظم (ص)

به منظور ارائه خدمات بر مبنای سلامت هم وطنان عزیز، اتوبوس دیابت بیمارستان بوعلی به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب توقف دارد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی بیمارستان بوعلی، دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از توقف اتوبوس دیابت در واحد تهران غرب خبر داد و گفت: یکی از رسالت های مهم بیمارستان بوعلی ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در این مرکز درمانی و حتی خارج از بیمارستان به هم وطنان و نیازمندان به خدمات سلامت می باشد.

وی افزود: در ابتدا لازم می دانم از دکتر مهران زمان زاده پزشک متخصص داخلی و رئیس بخش دیابت بیمارستان بوعلی سپاسگذاری کنم که با هماهنگی های لازم و با یاری خداوند توانستیم اتوبوس دیابت را به واحد تهران غرب مجتمع پیامبر اعظم اعزام کنیم تا بتوانیم سلامت پرسنل و دانشجویان این واحد دانشگاهی را با مراجعه به پزشک و کارشناسان مستقر در اتوبوس به صورت رایگان بررسی کنیم.

امیرفیروزکوهی با بیان اینکه سلامت پرسنل و دانشجویان واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد برای ما بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: به لطف خدا در نظر داریم در آینده ای نزدیک این اتوبوس را به سایر واحدهای دانشگاهی اعزام و سلامت همکاران و دانشجویان عزیز را به صورت رایگان بررسی و در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی پیگیری درمان ایشان را در بیمارستان بوعلی دنبال کنیم.

معاون توسعه و درمان بیمارستان بوعلی تصریح کرد: این امکان برای پرسنل بیمارستان بوعلی نیز با مراجعه به اورژانس و آزمایشگاه تشخیص طبی فراهم است.

دکتر طیاری پزشک و مسئول این اتوبوس از اقداماتی مانند بررسی قند خون ناشتا و غیر ناشتا، فشار خون، قد، وزن، مشاوره و ارائه بروشورهای کنترل سلامت به مراجعین در این اتوبوس خبر دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 971986

وب گردی

وب گردی