شانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران آغاز به کار کرد

شانزدهمین نمایشگاه مهر با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت دانشجویی دانشگاه تهران با حضور دکتر مجید سرسنگی، دوشنبه 9 مهر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز از معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیران ارشد دانشگاه و دانشجویان برگزار شد؛ دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود، گفت: نمایشگاه مهر دانشگاه تهران هر سال با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود و دانشجویان در این نمایشگاه به همت مرکز بهداشت و مرکز مشاوره مورد پایش جسم و روان قرار می گیرند.
وی افزود: در این نمایشگاه همچنین، تشکل های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی به دانشجویان جدیدالورود معرفی می شوند.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه، اظهار کرد: حدود 11 هزار دانشجوی جدید دانشگاه تهران در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که از این میان 7 هزار و 500 دانشجو در باشگاه دانشجویان و 3 هزار و 500 دانشجو نیز در 3 پردیسس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس ابوریحان و پردیس فارابی پذیرش خواهند شد.
گفتنی است، هدف از برگزاری نمایشگاه مهر، پایش سلامت جسم و روان نودانشجویان ورودی سال 1397 است. همچنین در این نمایشگاه دانشجویان ورودی جدید با خدمات حوزه معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های دانشجویی و معاونت دانشجویی آشنا خواهند شد. در این نمایشگاه‌ تشکل‌های اسلامی دانشجویان، کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی و انجمن‌های علمی دانشجویی به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند.


همچنین در این نمایشگاه، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسجد دانشگاه، سازمان بین المللی دانشگاهیان، بنیاد حامیان دانشگاه، تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویان، صندوق قرض الحسنه، دانشکده کارآفرینی و مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز غرفه هایی برای معرفی فعالیت های خود دارند.
نودانشجویان سال تحصیلی جدید، طبق زمان بندی صورت گرفته تا 24 مهر به این نمایشگاه مراجعه و مورد پایش سلامت قرار می گیرند و با حوزه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آشنا می‌شوند. ساعت کار نمایشگاه از شنبه تا چهارشنبه از 8 تا 17 و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 است و پذیرش واحدها یک ساعت پیش از پایان نمایشگاه به اتمام می رسد، همچنین نمایشگاه هر روز از ساعت 12 تا 13 تعطیل است.

انتهای پیام /

کد خبر: 972002

وب گردی

وب گردی