بسیج اساتید باید در حل مسائل با راهکارهای علمی پیشقدم باشد

جانشین رئیس بسیج اساتید کشور در خصوص ایجاد اندیشکده های علمی در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کشور در این برهه از زمان با مشکلات و مسائل عدیده ای مواجه است و بسیج اساتید باید در حل مسائل با ارائه راهکارهای علمی پیشقدم شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر هاشمی در جمع مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار کرد: هر جریان و کشوری بخواهد ایران اسلامی را مورد تعرض قرار دهد قطعا با پاسخ کوبنده انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

هاشمی افزود: جامعه دانشگاهی ضمن تشکر و حمایت از این اقدام مقتدرانه به همه زورگویان دنیا اعلام می کند که خواب های آشفته شما برای ایران هیچگاه تعبیر نخواهد شد و در خواب غفلت با ضرب شصت سربازان ولایت هلاک خواهید شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به برنامه های بسیج اساتید در سطح کانون ها اشاره کرد و گفت: مسئولین کانون ها در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، کشف و حل مسائل و مشکلات دانشگاه و جامعه در ابعاد مختلف، راه اندازی کانون تا سطح دانشکده ها اهتمام جدی داشته باشند.

بصیرت افزایی وظیفه اصلی امروز ماست

در ادامه این جلسه دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی جانشین رئیس بسیج اساتیدکشور در خصوص ایجاد اندیشکده های علمی در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کشور در این برهه از زمان با مشکلات و مسائل عدیده ای مواجه است و بسیج اساتید باید در حل مسائل با ارائه راهکارهای علمی پیشقدم شود.

وی افزود: از اندیشکده هایی که به بررسی مطالبات گذشته در مورد موضوعات خاص راه اصولی را طی می نمایندحمایت و پشتیبانی میکنیم.

ابن الدین حمیدی با اشاره به اینکه جنگ این برهه از زمان، جنگ دانش است افزود: باید توسعه علمی داشته باشیم و این را بدانیم که اگر توسعه علمی نداشته باشیم بازنده ایم.

جانشین رئیس بسیج اساتید کشور در ادامه با تاکید بر دانش افزایی اساتید بسیجی در دانشگاه گفت: انتظار ما از اندیشکده های علمی این است که بعد از مطالبه گری ، سیاست های حل مساله را ارائه نمایند و در مرحه بعد گزارش کارشناسی و رسانه ای ارائه دهند و در نهایت دستاورد علمی باید منجر به حل یک مساله در کشور باشد.

ابن الدین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه اندیشه ورزی و هیات های اندیشه ورز اظهار کرد: این وظیفه ماست که زبان گویای مردم باشیم . ما باید نیازهای مردم را در زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی بیان کنیم و طرح مساله داشته باشیم و راه حل ارائه کنیم.

وی با تاکید بر هوشیاری اسانید بسیجی گفت: در شرایط امروز هوشیاری و بصیرت می تواند ما را نجات دهد و بصیرت افزایی وظیفه اصلی ماست.

کد خبر: 972010

وب گردی

وب گردی