قصور در حادثه خوزستان قطعی است / با مقصران حادثه اهواز برخورد خواهد شد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفـت: در حادثه تروریستی اهواز قصور قطعی است و با تعدادی از مقصران برخورد و تعدادی هم به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۱۰ مهر ۹۷) پارلمان در تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز اظهار داشت: جلسه امروز با حضور سردار آشتیانی مسئول حفاظت ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان، استاندار خوزستان و نمایندگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسات دوستان گزارشی ارائه کردند و همچنین سه نفر از نمایندگان خوزستان به قید قرعه مسائل خود را مطرح کردند.

وی‌ ادامه داد: موضوع اصلی این است که به هر حال با توجه به فضایی که وجود داشته قصور قطعی است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس عنوان کرد: با تعدادی از مقصران حادثه اهواز برخورد شده و تعدادی از مقصران هم به دادگاه معرفی شدند.

نعمتی ادامه داد: مجموعه دوستان هم که مواردی را درخصوص حمله تروریستی اهواز مطرح کردند عذرخواهی کردند؛ چراکه به هر حال قصوری اتفاق افتاده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به فضای کشور و با توجه به اینکه گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه واطراف کشور ما وجود دارند نباید این منافذ وجود داشته باشد. قاعدتاً باید برخورد جدی صورت گیرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین عنوان کرد: در جلسه غیرعلنی امروز قرار بر این شد که وزیر کشور گزارش مفصلی را به صورت جمع‌بندی‌شده تهیه کرده و همچنین مسئولان مربوطه هم در این راستا گزارشی ارائه کنند تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی در خاتمه مطرح کرد: در خصوص مسائل اقتصادی هیچ بحثی مطرح نشد؛ چراکه موضوع جلسه غیرعلنی امروز بررسی حمله تروریستی اهواز بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972141

وب گردی

وب گردی