مانور مقابله با حوادث طبیعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای آمادگی در مقابل حوادث طبیعی، آتش سوزی و همچنین آشنایی پرسنل این واحد با چگونگی عملکرد در قبل، حین و بعد از وقوع بحران و تست تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود مانور مقابله با حوادث طبیعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، یدالله رشیدی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با اشاره به اینکه اجرای مانور روش مناسبی برای تمرین مقابله با حادثه است، اظهارکرد: در راستای آغاز سال تحصیلی جدید، اقدامات پیشگیرانه و آمادگی در مقابل حوادث طبیعی، آتش سوزی و همچنین آشنایی پرسنل این واحد با چگونگی عملکرد در قبل، حین و بعد از وقوع بحران و تست تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود و مانور وسایل نقلیه تصمیم به اجرای مانور در این واحد دانشگاهی کرده ایم.

رشیدی بیان داشت: برگزاری اینگونه مانورها می تواند در کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی موثر واقع گردد.

معاون اداری و مالی واحد بوکان افزود: هدف از اجرای چنین مانورهایی ارتقای سطح آگاهی و دانش اساتید، کارکنان و دانشجویان در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه می باشد.

رشیدی خاطر نشان کرد: در جلسه ای نقاط قوت و ضعف این مانور مورد تحلیل و بررسی قرار می گردد.

این مانور با صدای آژیر خطر و تخلیه ساختمان دانشگاه همراه بود و همچنین اطفاء حریق، تخلیه اضطراری، تست تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق موجود و مانور وسایل نقلیه از جمله اقدام هایی بود که در این مانور از سوی کارکنان این واحد اجرا شد.

کد خبر: 972245

وب گردی

وب گردی