ارتباط با نمایندگان پاى آخوندى را به مجلس باز کرد/ همچنان عهده دار سازمان نظام مهندسى هستم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر مى رسد که حضور یکباره روز گذشته آخوندى در صحن مجلس متأثر از ماجراى استیضاح باشد، با توجه به اینکه نزدیک استیضاح است به مجلس آمد تا بتواند با نمایندگان رابطه نزدیک ترى برقرار کند.

فرج الله رجبى، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز درباره علت حضور روز گذشته آخوندى در صحن مجلس گفت: روز گذشته آخوندى در صحن مجلس حاضر شد، دلیل حضور او در مجلس مشخص نیست و براساس تشخیص خود تصمیم گرفته بود تا در صحن مجلس حضور یابد.

او در ادامه بیان کرد: به نظر مى رسد که حضور او در صحن مجلس متاثر از ماجراى استیضاح باشد، با توجه به اینکه نزدیک استیضاح است به مجلس آمد تا بتواند با نمایندگان رابطه نزدیک ترى را برقرار کند.

رجبى درخصوص آخرین وضعیت پروانه اشتغال خود که توسط وزیر راه و شهرسازى معلق شده بود، افزود: پروانه بنده هنوز معلق است؛ اما همچنان عهده دار وظیفه سازمان هستم زیرا تصمیم در خصوص پروانه بنده وابسته به حکم ریاست جمهورى است و آخوندى نقشى در تعلیق پروانه اشتغال بنده ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره فردى که به عنوان جانشین رجبى توسط آخوندى تعیین شده بود، گفت: درست است که وزیر فرد دیگرى را به عنوان جایگزین انتخاب کرده بود؛ اما طى نامه اى که به وزیر ارائه شد اعلام کردم اقداماتى را که در دستور کار خود قرار داده است تخلف است و وجاهت قانونى ندارد بنابراین طى نامه اى به رئیس جمهور خواستار تعیین تکلیف در زمینه تصمیمات اتخاذ شده از سوى وزیر و پروانه اشتغال خود شدم.

او به عدم حضور خود در انتخابات سازمان نظام مهندسى سال جارى اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه اسم بنده را از لیست نمایندگان حذف کردند؛ اما اکنون در حال انجام پیگیری هاى لازم در خصوص شرکت براى انتخابات هستم، لازم به ذکر است که انتخابات سازمان نظام مهندسى روز پنج شنبه هفته جارى برگزار مى شود.

رجبى به نامه اى که نمایندگان مجلس درخصوص آخوندى به رئیس جمهور نوشته اند تاکید و بیان کرد: ٦٠ نفر از نمایندگان مجلس به دفاع از پروانه اشتغال بنده به رئیس جمهور نامه نوشتند و خواستار توقف تعلیق پروانه اشتغال شدند، همچنین نمایندگان به دنبال آن بودند تا واسطه اى جهت برطرف شدن اختلافات مابین سازمان نظام مهندسى و وزارت راه و شهرسازى باشند.

کد خبر: 972258

وب گردی

وب گردی