السد صفر - پرسپولیس یک/ پیروزی ارزشمند سرخ‌پوشان در قطر

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد پیروزی ارزشمندی در قطرکسب کند و با امید زیادی به استقبال بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر در خانه حریف پیروز شد.

سرخ پوشان در روزی که برانکو ایوانکوویچ را به دلیل محرومیت کنار زمین نداشتند، با این ترکیب به میدان رفتند:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آدام همتی، امید عالیشاه (73-احسان علوان‌زاده)، بشار رسن (5+90-حمیدرضا طاهرخانی)، علی علیپور (88-سعید حسین پور) و گادوین منشا.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم بدون آن که توپی از خط دروازه ها عبور کند به رختکن رفتند. در نیمه نخست گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان، یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و توپ را از مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

در نیمه دوم السد کنترل توپ و میدان را در دست گرفت اما با درخشش خط دفاعی پرسپولیس و مخصوصا واکنش های خوب علیرضا بیرانوند ناکام ماند.

در دقیقه 86 علی علیپور روی یک ضد حمله و با فراری سریع توانست از دروازه بان السد، یک خطای پنالتی بگیرد. خودش پشت ضربه ایستاد و توپ را به گوشه دروازه السد فرستاد تا یک پیروزی ارزشمند برای تیمش به ارمغان بیاورد.

السد در دقیقه 4+90 موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند اما داور سریلانکایی، گل را نپذیرفت که این تصمیم با اعتراض شدید السدی ها همراه شد.

سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند هم از داور مسابقه، کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس در این بازی محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت و حسین ماهینی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند. سرخ پوشان که از فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند، مجبور شدند سیامک نعمتی، مهاجم تیم خود را در پست هافبک راست به کار بگیرند، حتی پرسپولیس امید عالیشاه را هم در این بازی به دلیل مصدومیت از دقیقه 73 از دست داد اما موفق شد تیم پر ستاره قطر را شکست دهد.

بازی برگشت روز سه شنبه (اول آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 972259

وب گردی

وب گردی