کانون کتاب‌هایش را در فرانکفورت عرضه می‌کند

بیش از 100 عنوان از کتاب‌های پرمخاطب و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2018 عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ این نمایشگاه طی روزهای 18 تا 22 مهر 1397 (10تا 14 اکتبر 2018) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دوره کتاب‌های صوتی و تصویری، کتاب‌های انگلیسی، مجموعه‌ی نیاکان ما و برگزیده‌ی ‌آثاری که تاکنون حق نشر آن‌ها را از ناشران خارجی خریداری کرده را به نمایش می‌گذارد.

هم‌چنین برای معرفی بیشتر کتاب‌های کانون به ناشران خارجی و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت دو کتابچه تدوین شده که در یکی از آن‌ها نزدیک به 388 عنوان از کتاب‌های تازه کانون و آثاری که توانسته موفقیت‌های بین‌المللی به دست آورد به زبان انگلیسی و در کتابچه دیگر خلاصه نزدیک به 70 عنوان از رمان‌های نوجوان به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.

هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور بیش از 1هزار و 200 ناشر کودک و نوجوان برپا می‌شود و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه تلاش می‌کند تا ضمن معرفی و عرضه ‌کتاب‌های خود، با ناشران سایر کشورها نیز برای خرید و فروش حق نشر آثار ارتباط‌های دوسویه برقرار کند.

نمایشگاه فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه‌ها و دستاوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا بوده است.

غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه در سالن 3.0 شماره G130واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 972318

وب گردی

وب گردی